Cadeautjes!

De feestdagen, bij ons betekent dat cadeautjes…veel cadeautjes…tot groot jolijt van de kindjes uiteraard. Maar stiekem vind ik dat toch ook wel heel leuk hoor, spannend ook! Ken je dat gevoel, dat je zo een klein beetje kriebels in je buik krijgt wanneer de tijd is aangebroken om ze te openen? Wel dat heb ik telkens weer. Dit jaar kreeg ik van mijn ventje “Gertie sews vintage casual” (op mijn aanraden uiteraard maar daarom niet minder leuk) een Engelstalig boek, maar met echt heel veel leuke patronen. Van mama kreeg ik het handboek naaitechnieken, een boek die niet mag ontbreken vind ik. En van mijn zus kreeg ik stof voor durf het zelvers 2. Helaas iets minder voor jongens vind ik, maar dan maak ik wel jurkjes voor de meisjes in de familie. Is ook leuk, ik weet alvast wat gedaan in 2015!

En alvast een voorproefje van het vintage boek –>

DSC_2692 DSC_2680 DSC_2685 DSC_2691

Ga zeker ook eens haar blog bekijken! http://www.blogforbettersewing.com/2014/09/its-here-gertie-sews-vintage-casual.html

Geef een reactie

