Charlie nummer één

Een tijd geleden zei mijn oma me dat ik voor de kindjes een mooie outfit moest kopen van haar.

Helaas was het een eindeloze zoektocht, ofwel niet mooi (uniek) genoeg ofwel te duur. Want als creatieve mama denk je héél vaak “dat maak ik gewoon zelf!” en dan is de kwaliteit vaak beter of minstens even goed als in de winkel…

Dus bestelde ik voor ongeveer 50 euro stofjes bij klijntje.be

Dat komt dus neer op genoeg stof voor 6 shirtjes en 3 broekjes (zelfs 6 als ik shortjes maak)

Dit zijn de stofjes voor de shirtjes :

tijger geel                tijger oranje                       Toekan

 

Ik kocht voor de broekjes bijpassende gabardine

En dit is alvast het resultaat van het eerste shirtje. Ik maakte er een Charlie (patroon van zonen09) mee

DSC_2892 DSC_2893 DSC_2899 DSC_2903

 

Dat het een kapoentje is hoef ik er niet bij te zeggen zeker?

2 gedachtes over “Charlie nummer één

Geef een reactie

