Leather sweater…

Zo heet het patroon van La maison Victor, maar eigenlijk is het een no-leather-sweater…Want dat is tegen mijn principes. Maar zo zijn de mogelijkheden ook veel groter 🙂

Ik maakte ze al een tijdje geleden, maar ik vind de stofjes zo mooi! Zonde dus om niet te delen wat je er mee kan maken.

De stofjes kocht ik bij http://www.kiwifabrics.be/ nog een jonge webshop, maar wat een leuke stofjes heeft ze! Ik moet mij alvast telkens weer inhouden, als ze op facebook weer nieuwe stofjes showt 🙂 Ga snel kijken, want leuke stofjes = heel snel uitverkocht!

DSC_2 DSC_2253

Een gedachte over “Leather sweater…

Geef een reactie

