Charlie nummer 3

Alweer een Charlie, inderdaad 🙂 Ik vind het patroon te leuk om ze niet in hopen te maken. Het straalt veel meer klasse uit dan een gewone t-shirt en je kan je fantasie de vrije loop laten, in mijn geval is dat dan experimeteren met verschillende soorten stoffen. Deze keer kocht ik mijn stof bij http://www.bambiblauw.be na het zien van de blauwe versie op http://fruitsdemere.blogspot.be

Het stofje is lekker zacht, rekt heel goed mee en is super mooi!

De gele stof ligt trouwens ook nog te wachten, maar door een zieke kleuter in huis heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd gehad om te naaien.

Helaas is mijn model momenteel op logement bij moeke en vake, dus de aan-foto blijf ik jullie nog verschuldigd.

DSC_2977DSC_2976

Laat de lente nu maar komen, wij zijn er alvast heel ongeduldig op aan het wachten!

2 gedachtes over “Charlie nummer 3

Geef een reactie

