Wat je zelf doet, doe je meestal beter…

De één gaat vaak shoppen voor kledij…de ander koopt gewoon vaak stoffen om ze zelf te maken 🙂

Ik reken mezelf meer en meer tot de laatste groep. Telkens ik een kledingstuk vastneem, dan bekijk ik het eens heel goed en denk ik, dat kan ik toch evengoed zelf maken! En dan nog in een stof die helemaal mijn ding is. Laatst waren mijn man en ik een dagje naar Brugge gegaan en gingen we binnen in de Toekan, een héél leuk winkeltje vind ik zelf. En nu hadden ze daar een wondermooie jurk, op slag verliefd was ik! Het was een jurk van het merk Emily and Finn met plooitjes, héél veel plooitjes.

Emily and Fin Abigail marble dress *inspiratie*

Mooi is ze hé! Ik paste ze en ze stond me echt perfect, kom ik echt niet vaak tegen…Maar helaas viel het prijskaartje toch wat tegen om en bij de 90 euro…Ik weet het, het is een kwalitatief merk en voor kwaliteit betaal je wat meer, maar toch. Ik heb heel sterk getwijfeld, maar ze toch maar terug gehangen met het gedacht “als ik 2 meter stof bestel, dan zit ik maximum aan 40 euro en dan heb je al goeie stof hé.

Dus ga ik op zoek naar stof waarmee ik een gelijkaardige jurk kan maken.

Ideetjes zijn dus altijd welkom! Alsook patronen die op de jurk lijken 🙂 Volgend jaar geeft mijn oudste zoon zijn lentefeest, dus voor die dag zie ik zo’n jurk wel zitten!

Een gedachte over “Wat je zelf doet, doe je meestal beter…

Geef een reactie

