Raglan sweater

Deze keer werd de oudste zoon verwend met een nieuwe trui. Hij wou perse eentje met de vogeltjesstof zoals de trui van kleine broer. Helaas had ik die niet meer in het blauw, maar had ik wel nog een restje over van de groene versie! Die werd goedgekeurd, dus op zoek naar een patroon dan maar. Ik koos uiteindelijk eens voor een raglan sweater, niet echt mijn ding, maar het is eens iets anders. Het patroon vond ik hier (volledig gratis trouwens!) http://www.scatteredthoughtsofacraftymom.com/2014/01/raglan-tunic-top-tutorial-free-pattern.html ik liet wel de naadwaarde aan de buik weg, zo werd hij iets korter en leek hij niet op een te lange trui 🙂

Lucas blij, dus ik ook blij!

DSC_3220 DSC_3225 DSC_3228 DSC_3230

Een gedachte over “Raglan sweater

Geef een reactie

