Cloud9 stofjes!

Wanneer de postbode aanbelt met een pakje, dan is dat altijd weer een beetje feest voor mij.

Deze morgen dus ook, want hij belde aan met een pakketje van bij Cas en Nina. Daarin zaten de meest heerlijke stofjes die ik ooit bestelde. Namelijk de nieuwe stofjes uit ribfluweel van Cloud9, prachtige kleurtjes, heerlijk zacht en toch licht genoeg voor warme dagen. Dus voor wie nog zou twijfelen, niet doen, want ze zijn echt zalig. Net zoals de leuke extraatjes die ik van Cas en Nina in mijn pakjes vind. Het kaartje gebruik ik meestal als bladwijzer, maar ik denk dat ik het deze keer mooi zal bewaren om later in te kaderen. Als de naaikamer er dan ooit is, zal het daar een mooi plekje krijgen. En het boekje zal zeker en vast van pas komen in de les kalligrafie!

Bedankt Cas en Nina, mijn vingers kriebelen alvast om de schaar in de stofjes te zetten! Wordt dus vervolgd!

DSC_3914

Een gedachte over “Cloud9 stofjes!

Geef een reactie

