Feestjurkje!

Zaterdag is het zover, dan vieren mijn man zijn nonkel en tante hun zilveren huwelijk!

Daarbij hoort een heus feestje en dat vraagt dus om een nieuwe jurk hΓ© πŸ˜‰

Ik maakte eerst een rokje uit blauwe gabardine, maar dat had niet genoeg feestgehalte naar mijn zin. Dus dat werd de bakken stof maar eens uitpluizen dan, ik bestelde een tijd geleden enkele hele mooie stofjes die in de uitverkoop waren. Ik weet helaas niet meer waar…

Maar het werd een super mooi stofje, blauw met witte stipjes en kersen! En het patroon werd mijn favoriet, namelijk de June dress uit het magazine La maison Victor. Niet simpel voor iemand die nog niet zoveel ervaring heeft, maar mij gaat het patroon al heel goed af. Zelfs de blinde rits is voor het eerst helemaal blind πŸ™‚

Ik ben alvast helemaal ready to party!

New Image

En bij het posten van de foto zie ik dat er nog een draadje los hangt, waarvoor dat allemaal niet handig kan zijn…

4 gedachtes over “Feestjurkje!

  1. Unique Marieke zegt:

    Heel mooi jurkje! Tof stofje ook!
    Ik ben niet zo’n fan van de schoenen, maar ze passen er wel bij … πŸ™‚
    Gelukkig heeft iedereen een andere smaak en lopen we niet allemaal in hetzelfde rond!
    Knap gemaakt! πŸ™‚

    Liefs

    Like

    • xohanax zegt:

      Dank je! Ik hou wel van opvallende schoenen, dus ideaal voor mij πŸ˜‰ Maar inderdaad voor de liefhebbers! Misschien ook wel daarom dat ik ze vorige zomer kon kopen aan -80% πŸ˜€

      Like

Geef een reactie

