Monstertrui voor mijn klein monstertje

Gezwoegd en gezweet heb ik deze namiddag! Ik maakte voor het eerst een trui met rits.

De eerste rits begaf het al nog voor ze er helemaal in zat…brol van het stoffenspektakel dus…Gelukkig had ik nog een andere liggen die eigenlijk bestemd was voor een ander projectje. Maar ik vond het wel leuk om er een kleurrijk iets van te maken, dus zwierde ik deze er maar in.

Als patroon gebruikte ik de kaptrui uit stof voor durf het zelvers 1. Alleen rekende ik in het midden van het voorpand 2cm meer om de rits er netjes in te krijgen.

De stof kocht ik vorige week op de batjes in Torhout bij Frans Stael aan -30% korting. En ze is echt zalig! Lekker warm en zacht, ideaal voor de frisse zomerdagen 🙂

Let niet op de gekke combinatie, maar het was reeds bedtijd tegen dat de trui eindelijk af was.

DSC_5638 DSC_5639 DSC_5640 DSC_5641 DSC_5643 DSC_5645 DSC_5648

2 gedachtes over “Monstertrui voor mijn klein monstertje

    • xohanax zegt:

      Haha Davina, helaas wel…Beide piraten hebben hier ’s nachts een zwaard onder hun kussen liggen, hun bedden zijn piratenschepen en de vloer is dan de zee waarin haaien en de tik tak krok rondzwemmen…zalig toch 😀

      Like

Geef een reactie

