Charles pants

Ik kocht het patroon al een tijdje geleden, maar had eerlijk gezegd het fut nog niet gehad om het patroon af te drukken en aan elkaar te kleven. Vind ik altijd zo’n gedoe en dan moet je nog beginnen met overtekenen! Maar bon, uiteindelijk ben ik er dan toch toe gekomen om de overal-versie in elkaar te steken! Bij het zien van het resultaat, ben ik dan toch heel blij dat ik er eindelijk aan begonnen ben 😀

DSC_5912 DSC_5917 DSC_5920 DSC_5922 DSC_5928

Patroon : Charles pants – Compagnie M.

Stof : Soft cactus – http://www.destoffenmadam.be

Knopen : rommelmarktvondst

2 gedachtes over “Charles pants

    • xohanax zegt:

      Ja inderdaad, is soft cactus hé dus wel heel dunne stof helaas. Misschien is het ook omdat de gevoerde zijde ook in dat oranje is en de naden daardoor beter zichtbaar zijn. Maar er zullen er zeker nog volgen! Die knopen zijn echt helemaal te gek en helemaal vintage 😉

      Like

Geef een reactie

