Nummer 1 van de herfst -en wintercollectie

Kennen jullie deze stof met vosjes nog? Ik kocht hem vorige winter (weet helaas niet meer bij wie)Wat ben ik blij dat vosjes al een paar seizoenen helemaal in zijn, want zowel Lucas als ik zijn helemaal gek op vosjes.

Ik maakte het adhv het patroon ‘Rosie grey’ uit de nieuwe Ottobre. Lucas draagt nu maat 116 maar ik maakte maat 128 (omdat dit de kleinste maat van het patroon is) maar dan zonder naadwaarde. Aan de buik heb ik het wel langer moeten tekenen omdat het anders veel te kort zou zijn (en dat voor maat 128?)

De trui is helaas nog een beetje te groot, dus de aan-foto zal pas voor over enkele maanden zijn.

DSC_6882 DSC_6884 DSC_6885 DSC_6887

Geef een reactie

