Let it go let it gooo ik maakte een kadooo…

Voor een jarige meid!

Lucas mag zaterdag naar een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje uit de klas en laat haar nu net gek zijn op Elsa uit de film Frozen.

Dus ging ik terug naar de Meky-shop in Beerst, want ik weet dat ze daar leuke bling-bling stofjes hebben.

Eerst zou ik de mouwen en hals ook in tule maken, maar dat zag ik hier niet goed komen. Dus kocht ik bij zeeman een wit truitje en naaide de stof er gewoon aan. Werkte perfect! Gelukkig wou Lucas zonder problemen meewerken als paspop.

Ziehier het resultaat šŸ™‚

DSC_6947 DSC_6951DSC_6949 DSC_6948

Ik wou dat ik zo’n mooie verkleedkleren had toen ik 6 jaar was!

Geef een reactie

