Merry-go-round

a never-ending cycle of activities and events is de betekenis, wel dat klopt helemaal! Want ik naai en ik naai maar door zonder het beu te worden 🙂 (gelukkig maar, want hier liggen nog heel wat stofjes te wachten op een leuke bestemming) Hands up voor vrije dagen dus!

MAAR het is vooral de naam van het leuke patroon uit het boek homemade mini couture. Terug een boek van Little miss Y trouwens.

Het is de eerste keer dat ik het patroon probeerde, dus even nameten en voor Lewis, die bijna 4 is, moest ik reeds de 5 jaar nemen.

Het werd deze keer dit überschattige en zachte ribstofje van cloud 9, besteld bij Cas en Nina. Ik heb het stofje al een tijdje, maar twijfelde telkens weer wat ik er nu mee zou maken. Tot er bij het zien van de merry-go-round een lampje ging branden en de hersenen weer op volop begonnen te werken 🙂

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

DSC_7316 DSC_7319 DSC_7322 DSC_7327

4 gedachtes over “Merry-go-round

Geef een reactie

