Kerstrokje

Ik weet het, het zal zeker niet naar ieders smaak zijn…Maar zolang ik het mooi vind, dan zie ik geen probleem 😉

Ik maakte weer een rokje met een novelty print, dat zag je namelijk heel vaak in de jaren 40 en 50. En dat is helemaal mijn stijl, dus heb ik er een perfect rokje voor de feestdagen bij!

De stof kocht ik bij stoffen-online.nl het is vrij licht en ik heb het niet gevoerd. Maar op zo’n dagen vertoef je toch niet vaak buiten dus dat vond ik niet echt nodig.

 

 

2 gedachtes over “Kerstrokje

Geef een reactie

