Verjaardagshemdje

Want mijn Kerstkindje wordt bijna 4 jaar en zoals gewoonlijk vieren we dat samen met de familie het weekend voor Kerstdag. En daar hoort een mooi hemdje bij vind ik. Deze keer werd het eentje met lange mouwen. Voor de eerste keer heb ik mij daaraan gewaagd en het ging beter dan verwacht! Ik heb mij veel meer geërgerd aan de kraag om eerlijk te zijn.

Als patroon gebruikte ik het vinkenhemd uit La maison Victor. Waar ik de stof vond weet ik echt niet meer, maar ik ben er alvast helemaal verliefd op.

 

 

Een gedachte over “Verjaardagshemdje

Geef een reactie

