K3 kan ook perfect voor jongens!

Volgens mij dan toch, want ik heb een grondige hekel aan seksisme en dan vooral bij kinderen. Laat ze zijn wie ze zijn op elk vlak. Dus als een jongen naar K3 wil luisteren en kijken, wat moet een mama dan doen bij gebrek aan merchandising voor jongens? Inderdaad, dan moet je als creatieve mama zelf aan de slag gaan.

Dus zo geschiedde…deze mama toverde een regenboogtrui van onder de naaimachine.

Ik koos bewust niet voor wit omdat dit hier binnen de kortste keren vuil wordt. Maar ik kocht bij Cas en Nina grijze doorstikte tricot met daarbij de juiste kleurtjes voor de regenboog. Helaas rekt de grijze tricot minder dan ik gehoopt had, dus niet zo perfect voor een kindertrui als je het mij vraagt. Maar ik vind hem best wel geslaagd en de zoon is ook blij, dus dat is het belangrijkste vind ik.

_DSC8228_DSC8230

 

3 gedachtes over “K3 kan ook perfect voor jongens!

Geef een reactie

