Een flitsend truitje

Onlangs zag ik de sweaterstof met bliksemschichten ergens passeren in facebookland. Helaas bleek deze bijna overal uitverkocht te zijn! Gelukkig vond ik hem uiteindelijk nog bij Allotte 🙂

Ik wist al meteen wat ik ermee zou maken en had zelfs al een broek die er perfect bij matcht (helaas niet te zien op de foto, maar er staan bliksemschichten op de knieën). Het werd terug een raglan sweater, gewoon omdat ik die zo leuk vind bij mijn jongens, lekker stoer ook.

Zaterdag nog even op soldenjacht geweest en bij H&M vond ik het über schattige hoedje die er ook nog eens perfect bij past.

De foto’s spreken voor zich

 

Geef een reactie

