Ik ben Olaf en ik hou van warme knuffels!

Jullie kennen hem allemaal vast wel, die grappige Olaf uit de film Frozen.

olafhappy2

Mijn jongens (en ik ook stiekem) zijn er allebei gek op en dus moest er wel een trui gemaakt worden vond ik.

Ik wou iets speciaals toevoegen, dus koos ik ervoor om de tekst “ik hou van warme knuffels” op de armen te zetten. Het gezicht en de tekst zijn gemaakt van flockfolie. Gelukkig heb ik van mijn lieve ventje voor mijn Kerst/valentijn/verjaardag/moederdag/… een silhouette cameo cadeau gekregen, dus hoefde ik geen uren te snijden aan mijn flockfolie. Zonder mijn machine was het ook nooit zo mooi geworden trouwens.

Ik heb hier alvast weer twee gelukkige kindjes, dus ben ik ook weer blij!

_DSC8368_DSC8369_DSC8371_DSC8372_DSC8370_DSC8375_DSC8378

Helaas waren we vorig jaar net iets te vroeg in Disneyland, want de grote hype daar startte er pas een maand of twee later. Maar gelukkig konden we tijdens de parade toch genieten van de favoriete disneyfiguren van het moment šŸ™‚

 

 

Een gedachte over “Ik ben Olaf en ik hou van warme knuffels!

Geef een reactie

