Dikketruiendag

Morgen is het weer zover, dan is het dikketruiendag! Iedereen kent het initiatief intussen denk ik. Maar voor wie het nog niet kent, op de website kan je meer info vinden http://www.dikketruiendag.be

De school waar onze kindjes gaan zette in de vakantie reeds de thermostaat af en daarom zal het morgen de hele dag frisjes zijn in de klassen. Dus werd opgeroepen om een hele dikke, meerdere of een hele grappige trui aan te trekken

Een ideaal thema dus om er weer eens in te vliegen 🙂

Voor beide maakte ik een volledig gevoerde rolkraagtrui. Deze van Lucas werd er eentje in de stof die ik ooit van Davina kreeg. Ik ben nogal zuinig op mijn stoffen met vosjes, maar nu vond ik het toch tijd geworden om in deze de schaar te zetten. De voering werd gemaakt met een plaid van de action (voor amper 4,95 euro!) En wat is hij lekker warm en zacht!

_DSC8396

Voor Lewis koos ik de stof met ijsberen (gekocht bij de Meky-shop te Beerst) omdat ik dat wel toepasselijk vond. Helaas weet ik niet meer waar ik de stof voor de voering kocht.

_DSC8395

En ik verlang héél hard naar warmer weer, maar van mij mag het nu toch nog een tijdje koud blijven 😉

2 gedachtes over “Dikketruiendag

Geef een reactie

