Een lief klein boerinnetje

Ik was al een tijdje op zoek naar een geschikt stofje voor een kleine meid die gek is op de boerderij. Het mocht niet te druk zijn en toch schattig genoeg voor een meisje plus ook nog eens met als thema de boerderij. Dus toen ik bij pindanutjes dit veel te schattig stofje van Riley Blake tegenkwam, was ik meteen verkocht. Ik zag al meteen voor me wat ik ermee zou maken. Ik kocht bijpassende effen stof en ging ermee aan de slag.

10001668

In één van mijn knippies vond ik het perfecte jurkje! En kijk eens naar dat mooie rode haar van het meisje op de foto en het meisje op de stof…Een perfecte match!

_DSC9350

En dan hier het resultaat van de twee tezamen…

_DSC9351_DSC9352_DSC9354_DSC9355

_DSC9342_DSC9339_DSC9343_DSC9338

2 gedachtes over “Een lief klein boerinnetje

Geef een reactie

