I love Aster

Zeg nu zelf, is dit geen super leuk patroon?

Ik heb redelijk lang gewacht, want er zijn er al héél veel die een Aster trui maakten. Maar nu was het eindelijk mijnen toer om eentje in elkaar te flansen. Ik kocht deze stof eigenlijk om er eens een polo voor de jongste zoon van te maken, maar vond hem net iets TE girly (en ik ben eigenlijk al héél ruimdenkend daarin) en ik had zeker genoeg om er voor mij een trui mee te maken, dus zetten we er dan maar de schaar in.

Ik maakte het patroon wel wat langer, want ik had hier en daar al gelezen dat hij wel wat te kort was. En inderdaad, hij zit net goed nu! Ik vind het echt een heel leuke trui, vooral ook omdat de mouwen niet tot aan de pols komen. Want anders doe ik toch niks anders dan mijn mouwen omhoog trekken. Maar ook de kraag geeft hem echt dat extraatje.

Ik weet alvast dat er nog héél veel Asterkes zullen volgen, want ik heb hier reeds een voorraadje stof klaar liggen ervoor 🙂

PATROON : Aster uit La maison Victor editie mei-juni 2016

_DSC9674

Bewaren

2 gedachtes over “I love Aster

Geef een reactie

