Mijn kleine werkman

Mijn grote man is gek op oude voertuigen, Amerikaanse en Engelse legervoertuigen uit WO2 om specifieker te zijn. Dus dan kan het niet anders dan dat mijn twee kleine mannen daar ook gek op zijn. Ik ook hoor trouwens 😉

Dus om aan al die auto’s te werken heb je wel nood aan een goede werkoveral. Ze hebben er hier al heel wat hoor, ze zouden ze zelfs dragen om naar school te gaan als ze mochten van mij…Maar ik heb hier al een tijdje een boek waarin een mooi patroon voor een overal staat, namelijk het boek “homemade mini couture” van Little miss Y. Het patroon heet Carpenter en ik ben er helemaal gek van! Ik had nog stevige jeans stof en een ideaal katoenen stofje liggen en ging dus aan de slag.

De eerste is voor de jongste zoon, maar er volgt zeker ook nog eentje voor de oudste!

_DSC1046_DSC1047_DSC1052_DSC1053_DSC1056_DSC1059

3 gedachtes over “Mijn kleine werkman

    • xohanax zegt:

      Moet zeker kunnen! Ik zou dan misschien eerder werken met tricot ipv katoen en afwerken zoals je een gewone trui zou afwerken 🙂 Of gewoon een tricot mouwboordje zetten aan een katoenen mouw, moet ook perfect lukken volgens mij.

      Like

Geef een reactie

