Enkele griezelige accessoires

Vorige zondag had ik zin in enkele snel klaar projectjes.

Dus even graaien in de stoffenbak en ik vond een leuk halloweenstofje. Maar dan, wat zou ik ervan maken? Een trui? Nee geen zin in deze keer… Aha! Een tunnelsjaal en wantjes, ideaal. Veel makkelijker dan een gewone sjaal omdat ze die zelf makkelijk aan en af kunnen doen.

Resultaat, een wederom gelukkige zoon 🙂 Wel, twee eigenlijk, maar de oudste was naar de Chiro en staat dus niet op de foto._dsc1313_dsc1320_dsc1326

 

2 gedachtes over “Enkele griezelige accessoires

    • xohanax zegt:

      Nee, geen patroon deze keer. voor de tunnelsjaal ging ik voort op de afmetingen van deze die we hier al hadden. Voor de wantjes tekende ik gewoon een cm langs zijn handje en nam dan nog eens een cm naadwaarde 🙂

      Like

Geef een reactie

