Tafelkleedje met een gouden randje

Eindelijk durfde ik de schaar zetten in het mooiste tafelkleedje die ik ooit kocht bij de kringwinkel…Van kringgeluk gesproken.

Had ik een dochter, dan naaide ik er ongetwijfeld een duo outfit mee, maar die heb ik niet dus mocht ik lekker alle stof voor mezelf houden. Dochterloos zijn heeft zo ook zijn voordelen 😉

Het patroon die ik gebruikte is de februari jurk uit het boek Little miss Y’s homemade wardrobe. Echt een zalig boek voor al wie van vintage kledij houdt. Al gebruikte ik deze keer enkel het patroon voor het bovenstuk. Voor de rok maakte ik gewoon een rimpelrokje. De print had niet meer nodig vond ik. Wel voegde ik er in de taille een gouden paspelbandje aan toe, dat vond ik zo schattig staan.

Mag ik dus zeggen dat ik lichtjes euforisch ben met mijn unieke jurk?

_dsc1395_dsc1398_dsc1401_dsc1403_dsc1404_dsc1405

Follow my blog with Bloglovin

Een gedachte over “Tafelkleedje met een gouden randje

Geef een reactie

