tafelloper wordt rokje

Deze week was ik bij Lidl om boodschappen te doen en toen ik bij de wekelijkse actie artikelen passeerde zag ik hem liggen…een tafelloper met zilverkleurige pailletjes. Even staan twijfelen, zou ik, zou ik niet? Ja, voor amper 4,99 euro kon ik hem toch echt niet laten liggen. Ik had hier reeds het perfecte elastiek voor erbij, dus ziehier het ideale feestrokje!

Helaas geen aan-foto, want ik heb momenteel echt geen enkel bovenstuk die erbij past :-p

_dsc1760_dsc1761

_dsc1767_dsc1765

Bewaren

7 gedachtes over “tafelloper wordt rokje

Geef een reactie

