Cadeautjes!

Aaaaaah eindelijk december (bijna halfweg alweer maar goed) terug tijd voor heel veel cadeautjes dus! December vind ik de allerleukste maand van het hele jaar, Kerstmarktjes, veel lichtjes en versieringen, iedereen is net dat ietsje vrolijker dan anders, gezellig samenzijn met familie, de allerlaatste dagen verlof opnemen om te genieten met man en kinderen en dus ook cadeautjes! Vooral om ze te geven dus, krijgen is ook leuk, maar geven net iets leuker vind ik. Alleen al om al die blije gezichten te mogen aanschouwen πŸ™‚

Vanmorgen waren de kindjes van mijn klantjes dus reeds aan de beurt πŸ™‚ Ik maakte voor hen een leeskussen. Ideaal voor jonge kindjes vind ik.

Voor de slopen gebruikte ik handdoeken die ik ooit eens bij zeeman kocht. Ik had geen doel voor ogen, maar vond ze zo leuk dat ik ze gewoon niet kon laten liggen. Tot nu dus…

_dsc1935_dsc1942_dsc1936_dsc1943

2 gedachtes over “Cadeautjes!

Geef een reactie

