black and (a little bit of) gold

Op  25 december viert mijn kleinste mannetje zijn 5de verjaardag. Tijd om te feesten dus! En dat kan niet anders dan in een nieuw, handgemaakt hemdje. Het patroon werd terug het vinkenhemd uit La maison Victor, deze blijft hier voorlopig de favoriet om hemdjes mee te maken. De stof kocht ik bij http://www.koninguil.be (die helaas net zoals veel anderen, de deuren gaat sluiten, dus wie er nog wat wil bestellen, snel zijn is de boodschap!) Ik koop meestal meer kleurrijke stofjes, maar deze vond ik echt veel te leuk om niet te kopen en hij staat er nog mee ook! Het leukste eraan vind ik de kleine maar opvallende gouden details aan de beertjes. Dus gebruikte ik aan de hals een gouden knoopje en gebruikte ik voor het stiksel aan de kraag ook een gouden draad. Het hoedje kocht ik vorig jaar al bij H&M en die past er dan ook perfect bij.

8d301fa9a7364db0df9d4984dfa4588d

_dsc1967_dsc1970_dsc1974_dsc1978_dsc1985_dsc1992

Geef een reactie

